Υγιής Αυτοπεποίθηση, Έπαρση / Αλαζονεία, Μειωμένη Αυτοπεποίθηση / Αυτοαμφισβήτηση

2021-02-28

Ναι η αυτογνωσία κι αυτοπεποίθηση είναι δια βίου διαδικασίες. Δεν είναι μία κι έξω! Δεν τελειώνουν ποτέ, γιατί οι άνθρωποι είμαστε πολύπλευροι, πολυσύνθετοι κι ο ψυχικός μας κόσμος απέραντος κι αεικίνητος. Δεν είμαι αυτή που ήμουν χθες κι αύριο θα είμαι άλλη από αυτήν που είμαι σήμερα. Όσο οι γνώσεις μου εμπλουτίζονται τόσο εγώ αναπτύσσομαι.

Δείτε το νέο άρθρο του Na Milas περί Υγιούς Αυτοπεποίθησης στον παρακάτω σύνδεσμο και στην  Αρχική σελίδα του site μας στην υποενότητα "Άρθρα"

https://na-milas-blog.webnode.gr/l/ygiis-aytopepoithisi-eparsi-alazoneia-meiomeni-aytopepoithisi-aytoamfisvitisi/

© 2020 Na Milas • Life Coaching. Δημοκρατίας 42, 190 09, Ραφήνα
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε